Efekt halo polega na wyjątkowo atrakcyjnym wizualnie podświetleniu liter, układających się w napis reklamowy lub – jeszcze częściej – w nazwę firmy. Jest to bardzo chętnie stosowana forma reklamy, świadcząca o prestiżu wykorzystującego ją podmiotu. Jest to więc też bardzo dobra wizytówka dla każdej firmy.

Kto widział reklamę z efektem halo, czyli specjalnego podświetlenia od tyłu, dobrze wie, że prezentuje się to bardzo efektownie. Jest to też reklama zapewniająca wyrazisty efekt, ale nienachalna, dzięki czemu jest bardzo dobrze przyjmowana przez odbiorców. Podświetlenie od tyłu nie oślepia, a czarne litery po zmroku prezentują się bardzo elegancko.

Litery podświetlane z efektem halo
Sprawdź nas – Warszawa i Okolice – tel. 791-47-47-19

Zastosowanie efektu halo w reklamie

Efekt HALO - szyld z nazwą firmy

Przykładowa realizacja reklamy z efektem HALO

Efekt halo, czyli podświetlenie dające wrażenie aureoli, wykorzystuje się w reklamie szczególnie do produkcji liter reklamowych. Ułożone z nich napisy, na przykład nazwy firm zamieszczone na ich siedzibach, widoczne są z daleka w dzień i w nocy, a jednocześnie nie biją w oczy jaskrawością i agresywnością.

Litery podświetlane z efektem halo to chyba najlepszy możliwy sposób na zachowanie równowagi między skuteczną promocją a nierażeniem odbiorców. Często narzekają oni na nachalne reklamy, zaś litery z efektem halo są wyraziste, ale jednocześnie dość subtelne w odbiorze. Dzięki temu prezentują się zdecydowanie elegancko.

Projektowanie liter podświetlanych z efektem

Rekiny Reklamy to producent wielu nośników reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, a w Warszawie lider w dziedzinie produkcji liter podświetlanych z efektem halo. Wykonujemy projekt takiego nośnika oraz oferujemy jego kompleksowe wykonanie, a wszystko to w bardzo dobrej cenie.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *