Nie ma wątpliwości, że skuteczna reklama – to reklama dobrze widoczna. Coraz więcej firm stawia więc na reklamy outdoorowe. Właśnie dlatego w przestrzeni miejskiej dość ciężko jest przebić się z własnym przekazem. Jeśli szukasz skutecznego sposobu na przyciągnięcie wzroku i uwagi konsumenta – reklama świetlna będzie idealnym rozwiązaniem.

Reklama nie do przeoczenia

neony świetlne

Bilbordy, słupy ogłoszeniowe, nośniki zamontowane na wiatach przystanków autobusowych czy kioskach – jest ich tyle, że powoli przyzwyczajamy się do ich obecności i przestaliśmy zwracać na nie uwagę. Musi znaleźć się na nich coś naprawdę szokującego, żeby nasz wzrok zatrzymał się na chwilę na przekazywanej treści. Jednak szokowanie czy umieszczanie kontrowersyjnej zawartości na reklamie, tylko po to, by przyciągnąć uwagę konsumenta, to niezbyt skuteczna promocja firmy. Warto więc rozważyć inną opcję i szokować samym wykonaniem i estetyką – oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Neon świetlny jest jednym z narzędzi reklamy, która pomoże nam taki efekt osiągnąć. Atrakcyjna wizualnie reklama, do tego w odpowiedni sposób podświetlona – a więc widoczna niezależnie od pory dnia czy warunków atmosferycznych – to właśnie metoda na przykucie uwagi przechodniów.

Niezawodna metoda reklamy

neon świetlny

Neony świetlne jako reklama zewnętrzna są wykorzystywane od początku XX wieku. Okres ich świetności w Polsce przypadał na lata 60. i 70. ubiegłego wieku. W latach 80. zniknęły z miejskich krajobrazów, zastąpione innymi formami reklam zewnętrznych. Niedawno jednak wróciły z pełną paletą kolorów i kształtów i przeżywają swój renesans, wypierając zwykłe bilbordy czy tablice reklamowe. Nie da się ukryć, że „papierowe” reklamy stały się już na swój sposób denerwujące, a wiele osób uważa, że zaśmiecają przestrzeń publiczną i są po prostu nieestetyczne. Narażone na działanie warunków atmosferycznych bardzo szybko tracą swoje kolory czy nawet kształty, drażniąc oko przechodnia. I tak zamiast zachęcać do skorzystania z usług danej firmy, raczej zniechęcają, robiąc tak zwany „czarny PR”. Z drugiej strony warto wspomnieć o tym, że jest wiele firm czy marek, które stały się rozpoznawalne głównie za sprawą charakterystycznych neonów. Trudno więc zaprzeczyć, ze reklamy świetlne to świetny wybór jeśli chodzi o marketing.

Wiele form i kształtów

neon świetlny hotel

Neony to świetny materiał na reklamę również z tego powodu, że dają niczym nieograniczone możliwości wyrazu. Występują one w kilku rodzajach. Najtańszym i najprostszym jest szkło transparentne wypełnione neonem. Takie rurki robią wrażenie głównie podczas podświetlania – mają intensywną, czerwoną barwę. Po zgaszeniu są natomiast zupełnie przezroczyste. Innym rodzajem są transparentne rurki, które od środka pokryte są luminoforem i wypełnione gazem, głównie argonem, wraz z dodatkiem rtęci. Nieaktywne neony mają biały kolor, jednak po włączeniu dają bardzo intensywne światło w bardzo szerokiej gamie barw, w tym również w pastelowych odcieniach. Trzeci rodzaj neonów to rurki barwione w masie. To już rozwiązanie z tak zwanej „wyższej półki”, bowiem neony zachowują swoją barwę także wtedy, kiedy są nieaktywne. Nie muszą więc działać, by dawać estetyczny, dobrze widoczny efekt. Jak widać wybór form, kolorów i kształtów jest spory. Dzięki temu można stworzyć taką reklamę, która nie tylko będzie wybijać się na tle innych treści, ale będzie po prostu atrakcyjna wizualnie.

Zalety stosowania reklam świetlnych

Rurka neonowa w trakcie montażu

Reklamy świetlne mają wiele zalet. Przede wszystkim, neony reklamowe tworzone współcześnie są energooszczędne, co dzięki czemu są bardzo opłacalne. Wysoka skuteczność przekazu, przy niewielkim nakładzie finansowym, czyni je relatywnie tanim środkiem marketingowym. Aktywne neony widoczne są z naprawdę bardzo dużych odległości, niezależnie od pory dnia czy pogody. Dodatkowo ogromna plastyczność szkła i spory wybór wśród rodzajów neonów, daje możliwość wykonania niebanalnej, unikatowej formy, która z pewnością przykuje uwagę potencjalnych klientów. Instalacje można dowolnie dostosować do potrzeb firmy, tworząc grafiki czy napisy o wymiarach nawet 2000 cm na 500 cm.  Zatem przy użyciu neonów reklama może stać się nie tylko sposobem na zachęcenie klientów czy identyfikację firmy, może zaistnieć także jako element dekoracyjny i artystyczny zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i na zewnątrz budynku. Co również jest ogromnie istotne – neony nie są tak narażone na czynniki zewnętrzne jak pozostałe formy reklam. Nie wyblakną w słońcu, nie przybrudzi ich deszcz, nie zasypie padający śnieg. Raz wydane pieniądze – efekt na długi czas.

Neony w naszej ofercie

neony reklamowe banner

Rekiny Reklamy to firma, która na rynku funkcjonuje od 20 lat. Dzięki posiadanemu doświadczeniu możemy realizować różne projekty, nawet te najbardziej nietypowe, dla każdej branży czy rynku. Działamy głównie na terenie Warszawy i w jej okolicach, jesteśmy jednak otwarci na współpracę z klientami z całej Polski. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, z jednakowym zaangażowaniem – niezależnie od tego, czy realizujemy zlecenia dla małego rodzinnego biznesu czy ogromnej firmy.

W naszej ofercie są dwa rodzaje reklam świetlnych. Szkło transparentne wypełnione neonem albo pokryte wewnątrz luminoforem i wypełnione mieszanką gazów to jedno rozwiązanie. Drugie to szkło barwione w masie. W obydwu przypadkach nasze doświadczenie mówi nam, że najlepszy efekt można osiągnąć jedynie podczas indywidualnej współpracy z klientem, w oparciu o jego pomysł. To klient najlepiej zna swoją działalność, to on wie, co chce wyrazić w reklamie. My zapewniamy sugestie związane z wyborem rozwiązań estetycznych, sprawdzone technologie i rzetelną realizację. Nasze dotychczasowe realizacje utwierdzają nas w przekonaniu, że szkło daje nieograniczone możliwości estetyczne i graficzne. Taki środek wyrazu może w niezwykle prosty sposób pomóc w zbudowaniu rozpoznawalnej marki.

Na stronie http://rekinyreklamy.com.pl/neony-reklamowe/ znajdują się wszystkie potrzebne informacje, a także nasze przykładowe realizacje. Zapraszamy do kontaktu.