Wbrew pozorom, tablice wewnętrzne to też pewna forma reklamy - nawet jeśli przeznaczone są tylko do budynków oraz pomieszczeń, do których dostęp mają pracownicy firmy. Tablice tego typu stosuje się głównie jako informacyjne, ogłoszeniowe i czasami reklamowe. Są idealne do tego, aby przypominać pracownikom o pewnych procedurach lub innych ważnych sprawach.

Tablice wewnętrzne mogą także informować o rodzaju pomieszczenia i jego zastosowaniu, zatem znajdą użytek w muzeach, skansenach czy urzędach. Mogą też pełnić rolę promocyjną, wprowadzając w klimat miejsca, do którego udaje się zwiedzający/petent.

Reklamowe i informacyjne

Tablice ogłoszeniowe mogą także służyć do przypominania o ważnych datach, na przykład rocznicach powstawania kolejnych działów firmy. Nie da się ukryć, że potencjał tablic wewnętrznych jest spory. A jeśli będą atrakcyjne graficznie, można mieć pewność, że wszyscy pracownicy oraz odwiedzający zawieszą na nich oko.

Tablice informacyjne czy reklamowe przekażą sporą dozę informacji wszystkim przechodniom. Jednak, aby tak się stało, należy ustalić, co dokładnie mają przekazywać i w jaki sposób. Ściana tekstu na tablicy niekoniecznie jest najlepszym rozwiązaniem, czasami lepiej napisać mniej, a w atrakcyjnej, minimalistycznej i przejrzystej formie.

Cennik i realizacje

Konkretne ceny reklam będziemy w stanie podać po otrzymaniu wstępnych założeń projektu. Wówczas oszacujemy wartość całości, zaproponujemy potencjalne dodatkowe funkcje, które mogą zwiększyć widoczność danej tablicy lub w jakikolwiek sposób poprawić jakość przekazu. Wówczas możliwa będzie wstępna wycena projektu.

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress